Overzicht oudere inventarisatierapporten KNNV afdeling Wageningen en omstreken

We zijn bezig alle verschenen rapporten in de kennisbank te zetten. We beginnen met de meest recente. Als een ouder rapport dat u zoekt nog niet in de kennisbank staat kunt het vinden op bijgevoegde lijst met KNNV rapporten tot en met 2022. De rapporten zijn zowel per publicatiejaar als per inventarisatiegebied geordend. Indien u belangstelling heeft voor een van de rapporten kunt u zich wenden tot de webmaster. De inhoud van de rapporten mag worden gebruikt voor doeleinden van natuurstudie, natuurbescherming, natuurbeleving en natuureducatie mits met duidelijke bronvermelding.

Via onderstaand formulier kunt een digitale versie van een inventarisatierapport opvragen.

Aanvraag rapport

Met behulp van dit formulier kunt u een rapport van de KNNV afdeling Wageningen en omstreken aanvragen.

Bij gebruik van de gegevens dient het betreffende rapport als bronvermelding te worden vermeld.

De rapporten worden gratis beschikbaar gesteld maar een vrijwillige bijdrage is welkom (rekeningnummer NL54 INGB 0001 0101 76 t.n.v. ‘KNNV afd Wageningen e.o.’, onder vermelding van ‘vrijwillige bijdrage KNNV rapport’).

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Lijsten-rapporten-KNNV_nieuwe-website-2022-8-27(338 KB)

Kenmerken