Jongerenwerkgroep

In 2022 is gestart met een Jongerenwerkgroep binnen KNNV Wageningen en omstreken. Het doel van de werkgroep is het actief maken en integreren van jongeren binnen de vereniging en met name binnen de werkgroepen. Er was nog geen vangnet voor jongeren die klaar waren bij hun studievereniging of natuurjeugdorganisatie. Met de oprichting van deze werkgroep maken we de doorstroming laagdrempeliger.

Activiteiten

De werkgroep wordt gebruikt om samen met andere leden af te spreken bij werkgroepavonden en activiteiten van andere werkgroepen. Daarnaast worden eigen activiteiten, diverse excursies en borrels georganiseerd. Ook wordt via de werkgroep afgesproken om naar activiteiten van externe (natuur)organisaties te gaan. De communicatie doen we middels een WhatsApp-groep.

Aanmelden

Je kan je aanmelden door een mail te sturen met je naam en 06-nummer naar knnv.jongeren@gmail.com.

Coördinatoren: Taric Schrader en Eva Drukker